Cicles‎ > ‎

Cicle Mitjà

Curs 2017-2018

3r A                                                                                   3r B

4t A                                          4t B

Cliqueu a les fotos per veure-les més grans

Podeu entrar a les notícies de Cicle Mitjà clicant a Mostra'n més o en l'apartat subpàgines Notícies de Cicle Mitjà . També podeu clicar directament a l'entrada de la notícia de sota.

Notícies Cicle Mitjà

• "SAPS FER SABÓ?"   Divendres 11 de maig, els nens i nenes de 3rA van anar al centre cívic de La Geltrú a aprendre a fer sabó amb uns mestres molt especials; els alumnes del centre ocupacional de Sant Miquel. Una experiència molt enriquidora en tots els sentits!!
    Publicat a les per Mònica López
  • JOCS COOPERATIUS A LA PLATJA El passat dijous 10 de maig, les dues classes de tercer van participar en la trobada que es va fer a la platja de Ribes Roges en la qual van participar 23 centres escolars de la comarca i més 1200 alumnes de 3r i 4t de primària. Els participants provenien de les escoles:  Ginesta, l’Arjau, Itaca, Llebetx, Canigó, La Pau, Margalló  i l’Aragai (Vilanova i la Geltrú); Els Costerets, Mediterrània, El Pi, Santa Eulàlia, Les Parellades i Roquetes  (Sant Pere de Ribes);  Sant Nicolau (Canyelles), Vora del Mar , Maricel i Charlie Rivel (Cubelles), El Morsell (Olivella) i Miquel Utrillo, Esteve Barrachina, Maria Ossó i Agnés de Sitges (Sitges). Alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Animació d ...
    Publicat a les per Mònica López
  • La classe de 3rA visita la biblioteca Armand Cardona Dimarts dia 8 de maig, els nens i nenes de 3rA van visitar la biblioteca Armand Cardona. La Susanna és la bibliotecària i ens va preparar una activitat de recerca molt difícil però entretinguda. Us mostrem algunes fotografies de la visita.
    Publicat a les per Mònica López
  • Iu el detectiu L’Iu, de l’agència de detectius, ha vingut a l’escola aquest dimecres 2 de maig a visitar els i les alumnes de 3r de primària. Us pengem algunes fotografies.Cliqueu a la foto per veure'n més.  fotos 4t A/B https://photos.app.goo.gl/75lRQyC9ZqkRUA8o1
    Publicat a les 8 de maig 2018, 3:52 per Isma Álvarez
  • Cançó de Sant Jordi Aquí teniu una creació pròpia dels alumnes de 4rtB. El que vam fer és instrumentar la cançó  “La llegenda de Sant Jordi”. Cadasú va triar l’instrument que va voler  i entre tots vam inventar els ritmes que ens van semblar millor per la cançó. Aquest ha estat el resultat. Són uns artistes!
    Publicat a les 25 d’abr. 2018, 3:44 per Albert Velasco
S''estan mostrant les entrades 1 - 5 de 101. Mostra'n més »

Subpàgines (1): Notícies Cicle Mitjà