Cicles‎ > ‎

Cicle Mitjà

Curs 2017-2018

3r A                                                                                   3r B

4t A                                          4t B

Cliqueu a les fotos per veure-les més grans

Podeu entrar a les notícies de Cicle Mitjà clicant a Mostra'n més o en l'apartat subpàgines Notícies de Cicle Mitjà . També podeu clicar directament a l'entrada de la notícia de sota.

Notícies Cicle Mitjà

• Visita sorpresa! La Martina ens ha vingut a veure! Quina alegria que hem tingut! No l'havíem vist des que a l'Octubre va marxar a viure a Mèxic. Ens ha explicat moltes coses del país, de l'escola i de la cultura mexicana. Gràcies!!
    Publicat a les 26 de juny 2018, 4:07 per Mònica López
  • El projecte de 3rA Aprofitant que vam parlar de La Gioconda a l'àrea d'educació artística, els alumnes de 3rA van decidir fer el  projecte del curs al voltant de la figura de Leonardo Da Vinci. Després de parlar sobre el què sabien d'aquest personatge històric, van decidir què era el que volien saber. Es van organitzar en tres grups al voltant de tres eixos; el mateix Leonardo (la seva biografia), la Gioconda (l'obra més famosa de Da Vinci) i els invents de Leonardo.Us mostrem unes fotografies.
    Publicat a les 26 de juny 2018, 4:09 per Mònica López
  • 4t A Projectes Al llarg del curs els alumnes s'han organitzat i agrupat en funció de les seves inquietuds i preferències per tal d'elaborar una recerca d'informació. Aquestes recerques s'han fet consultant diferents fonts d'informació (llibres i enciclopèdies de la biblioteca i adreces web). Per tal de fer una difusió de les recerques els alumnes han fet una exposició als seus companys de classe. En dues d'aquestes exposicions hem comptat amb la participació de la Cinta Valldeperez i el Manuel Ruiz, que ens han aportat la seva experiència i coneixements sobre el món de la medicina i el sistema solar respectivament.Us adjuntem un recull fotogràfic així com els projectes realitzats.https://photos.app.goo.gl/WhBjG9YSTWRWTJnJ9
    Publicat a les 13 de juny 2018, 4:03 per Isma Álvarez
  • 4t Espai Far https://photos.app.goo.gl/TrnrtKtsf1zJ4r6SA
    Publicat a les 13 de juny 2018, 4:05 per Isma Álvarez
  • "SAPS FER SABÓ?"   Divendres 11 de maig, els nens i nenes de 3rA van anar al centre cívic de La Geltrú a aprendre a fer sabó amb uns mestres molt especials; els alumnes del centre ocupacional de Sant Miquel. Una experiència molt enriquidora en tots els sentits!!
    Publicat a les 23 de maig 2018, 7:48 per Mònica López
S''estan mostrant les entrades 1 - 5 de 105. Mostra'n més »

Subpàgines (1): Notícies Cicle Mitjà