Cicles‎ > ‎

Cicle Mitjà

Curs 2017-2018

3r A                                                                                   3r B

4t A                                          4t B

Cliqueu a les fotos per veure-les més grans

Podeu entrar a les notícies de Cicle Mitjà clicant a Mostra'n més o en l'apartat subpàgines Notícies de Cicle Mitjà . També podeu clicar directament a l'entrada de la notícia de sota.

Notícies Cicle Mitjà

• Petits Animalons 3r A Aquest dilluns 15 de gener hem tingut una visita sorpresa a tercer. Ha vingut el Ruben de l’associació Edulis. Però no ha vingut sol. Ha vingut acompanyat de la Tortuga “Sandwitx”, la tórtora turca “Torti”, la xinxilla “Txintxi” i el conill nan “Ramon”. Els hem mirat i els hem tocat. Ens ha agradat molt. Aquí teniu un recull de fotografies.
    Publicat a les 15 de gen. 2018, 4:08 per Albert Velasco
  • Festa de Nadal
    Publicat a les 8 de gen. 2018, 7:01 per Isma Álvarez
  • L’ALIMENTACIÓ MEDITERRÀNIA A 3r Els alumnes de 3r van asistir el passat mes de novembre a un taller d’alimentació mediterrània. Aquest taller forma part dels continguts treballats des de l’àrea de coneixement del medi natural dins el tema de l’alimentació. Els nens i nenes van aprendre les característiques que fan de la dieta mediterrània una de les més salubles i equilibrades del món ja que és rica en productes d’origen vegetal i animal. També van descubrir la prodecència de molts dels aliments que consumim quotidanament.                                                                                Finalment, van elabora r i tastar alguns plats típics del mediterrani, com són                                                                                hummus, escalivada o pizza.Cliqueu a la foto per veure'n més.
    Publicat a les 15 de des. 2017, 3:32 per Albert Velasco
  • 4t Educació Viària Aquest dilluns 11 de Desembre, hem rebut la visita del policia de Barri en Jose i de dos companys seus , la Laura i el Josep. Ens han recordat la importància de respectar les normes de circulació, sobretot com a vianants a les entrades i sortides de l'escola, cal doncs esperar les instruccions del policia que vigila el pas de zebra .Una de les parts més divertides ha sigut el joc que hem fet sobre les normes de circulació dins d'una rotonda, en el qual tots nosaltres representàvem un cotxe i havíem de respectar la circulació dins de la rotonda de classe. Fent click a la imatge podeu accedir a l'àlbumhttps://photos.app.goo.gl/mv3cafet4z1kQFVp1
    Publicat a les 14 de des. 2017, 7:44 per Isma Álvarez
  • 4t "Les caixes misterioses del Museu Balaguer" Aquesta setmana els alumnes de 4t hem realitzat l’activitat “Les caixes misterioses del Museu Balaguer”. En aquesta activitat en hem posat en la pell dels investigadors del museu i hem catalogat i descrit tot un seguit de peces de diferent èpoques i procedències. Les peces que havíem d’analitzar eren:   -          - vas de ceràmica trobat a les ruines de la ciutat de Pompeia -          - figureta de Buda creada a l’època de la dinastia Ming al s.XVII -          - estatueta d’Uixebti  Egípcia que data de l’any 1200 AC -          - plafó de rajoles trobat en una casa antiga de Barcelona a princicpis de segle XX-          - pintadera que s’utilitzava per estampar els teixits procedent de Colombia Un cop acabada la classificació, anàlisi ...