Cicles‎ > ‎Cicle Mitjà‎ > ‎Notícies Cicle Mitjà‎ > ‎

JOCS COOPERATIUS A LA PLATJA

23 de maig 2018, 7:44 publicada per Mònica López

El passat dijous 10 de maig, les dues classes de tercer van participar en la trobada que es va fer a la platja de Ribes Roges en la qual van participar 23 centres escolars de la comarca i més 1200 alumnes de 3r i 4t de primària.

Els participants provenien de les escoles:  Ginesta, l’Arjau, Itaca, Llebetx, Canigó, La Pau, Margalló  i l’Aragai (Vilanova i la Geltrú); Els Costerets, Mediterrània, El Pi, Santa Eulàlia, Les Parellades i Roquetes  (Sant Pere de Ribes);  Sant Nicolau (Canyelles), Vora del Mar , Maricel i Charlie Rivel (Cubelles), El Morsell (Olivella) i Miquel Utrillo, Esteve Barrachina, Maria Ossó i Agnés de Sitges (Sitges).

Alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Animació d’Activitats Esportives de l’IES Manuel de Cabanyes van ser els encarregats de dinamitzar  l’activitat.

Us mostrem un recull de fotografies.