Cicles‎ > ‎Cicle Mitjà‎ > ‎Notícies Cicle Mitjà‎ > ‎

L’ALIMENTACIÓ MEDITERRÀNIA A 3r

15 de des. 2017, 3:31 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 15 de des. 2017, 3:32 ]

Els alumnes de 3r van asistir el passat mes de novembre a un taller d’alimentació mediterrània. Aquest taller forma part dels continguts treballats des de l’àrea de coneixement del medi natural dins el tema de l’alimentació.

Els nens i nenes van aprendre les característiques que fan de la dieta mediterrània una de les més salubles i equilibrades del món ja que és rica en productes d’origen vegetal i animal. També van descubrir la prodecència de molts dels aliments que consumim quotidanament.

Finalment, van elabora r i tastar alguns plats típics del mediterrani, com són

hummus, escalivada o pizza.

Cliqueu a la foto per veure'n més.