Cicles‎ > ‎Cicle Mitjà‎ > ‎Notícies Cicle Mitjà‎ > ‎

Taller de sabó

27 de febr. 2015, 6:10 publicada per leogomez@escolaginesta.cat   [ actualitzat el 5 de març 2015, 3:44 per Escola Ginesta ]

Els divendres 20 de febrer i el 27 de febrer, l’alumnat de 3r A i 3r B van participar al taller de Sabó Artesanal al Centre Civic del Tacò. El taller estava dinamitzat per part d’alumnes del Centre Ocupacional Sant Miquel de Vilanova.

Al llarg del tallers els nens i nens de l’escola van seguir les indicacions per tal de elaborar el sabó: fondre la glicerina, afegir aromes i colorant, enmotllar la barreja, afegir-hi alcohol per tal que no es desfaci i per útil desenmotllar i empaquetar.

Tanmateix l’activitat va esdevenir un espai de convivència i experimentació amb la diversitat, de la qual ambdós grups van gaudir plenament. Així doncs els nostres nens i nenes van poder compartir una estona de treball i joc amb persones adultes que presenten alguna discapacitat, fent-ne posteriorment una valoració molt positiva de l’experiència i amb l’ànim de compartir més moments en el futur.