Cicles‎ > ‎Cicle Mitjà‎ > ‎Notícies Cicle Mitjà‎ > ‎

Visita de la Xesca Fort a tercer.

5 d’abr. 2016, 4:00 publicada per Mònica López
Aquest matí els alumnes i les alumnes de tercer de primària han rebut la visita d'una persona emprenedora: la Xesca Fort. La Xesca és cantant, mestra de cant, compositora, assessora musical, educadora de la veu i un munt de coses relacionades amb la música, amb la creació musical i amb l'educació de la veu.

La Xesca ens ha explicat que havia format part del grup musical Alias Galor i que havia fet programes de ràdio a Ràdio Cubelles i que des de jove havia mostrat facilitat per la música.

Els nens i nenes s'han emocionat i han conectat molt bé quan la Xesca els ha cantat una de les seves cançons.

Hem descobert que ser emprenedor o emprenedora també vol dir ser constant, tenir paciència, estar atents i atentes a les pròpies habilitats, fer allò que ens fa feliços i passar-ho bé fent el que t'agrada.