Cicles‎ > ‎

5èB

6èA

6èB

Podeu entrar a les notícies de Cicle Superior clicant a Mostra'n més o en l'apartat subpàgines Notícies de Cicle Superior. També podeu clicar directament a l'entrada de la notícia de sota.

Notícies Cicle Superior

• Visita a Tarraco Els alumnes de cinquè hem anat a Tarragona o a "Tarraco" si viatgem en el temps, a l'època dels romans. Hem començat pel "Mèdol" o cantera d'on obteníem els materials per a la construcció de tot el que hem visitat després: l'aqüeducte, les muralles, el circ, l'amfiteatre...Espectacular és el museu amb els seus mosaics i escultures: ens ha encantat! Ja de tornada ens hem aturat a l'Arc de Barà, porta d'entrada a l'antiga província romana.Carpe diem!Cliqueu sobre la imatge per visualitzar la resta de contingut
    Publicat a les 27 de juny 2017, 1:02 per Jaime Hidalgo
  • Paddle Surf La darrera setmana de curs l'alumnat de cicle superior hem gaudit de l'activitat "Paddle Surf". Hem anat a la platja i allà ens han iniciat en la pràctica d'aquest esport aquàtic. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat súper bé!!! A continuació teniu un recull d'imatges d'aquests dies.Cliqueu sobre la imatge per visualitzar la resta de contingut
    Publicat a les 27 de juny 2017, 1:03 per Jaime Hidalgo
  • Aula de ciències Hola! Aquesta setmana els alumnes de sisè hem fet una nova activitat al laboratori. Aquesta unitat l'estem fent en metodologia AICLE, fent servir l'anglès com a llengua principal. Avui hem fet la dissecció d'una sardina, hem observat les brànquies, les aletes, les escames i moltes coses més. A continuació podeu gaudir d'algunes imatges de l'activitat.Cliqueu sobre la imatge per visualitzar la resta de contingut
    Publicat a les 6 de juny 2017, 1:35 per Jaime Hidalgo
  • Viatge fi de curs! La setmana passada els alumnes de sisè vam marxar de viatge de fi de curs a L'Estartit. Hem passat tres dies inoblidables fent activitats d'aventura com snorkel, caiac i vela gràcies a Medaqua i ens ho hem passat súper bé. A més a més, ens hem allotjat a un hotel de tres estrelles amb buffet lliure inclòs! Era la primera vegada que sisè feia un viatge diferent a la resta de cursos i de ben segur que es repetirà d'aquí en endavant. A continuació podeu gaudir d'un munt d'imatges i vídeos d'aquests dies!!Cliqueu sobre la imatge per visualitzar la resta de contingut
    Publicat a les 1 de juny 2017, 3:30 per Jaime Hidalgo
  • Mercat d'emprenedoria Hola! Al llarg d'aquests mesos els dos cursos de cinquè hem fet safates i tasses. El dia 10 de maig vàrem anar a vendre-les al mercat d’emprenedoria que es feia a la Plaça de Vila. Ho vam vendre tot i vàrem aprendre com funciona un mercat. Ara seguim treballant per saber quants diners hem aconseguit per poder invertir-los a les colònies del curs vinent i, a més a més, també estem fent un escrit per exposar-lo a la Cloenda del projecte. davant d’altres escoles i segurament l’alcaldessa de la ciutat.A continuació podeu gaudir d'algunes imatges d'aquest dia i de l'elaboració dels productes.Cliqueu sobre la imatge per visualitzar la ...
    Publicat a les 30 de maig 2017, 4:00 per Jaime Hidalgo
S''estan mostrant les entrades 1 - 5 de 57. Mostra'n més »