Cicles‎ > ‎Cicle Superior‎ > ‎

Notícies Cicle Superior

Viu el parc (sessió a l’escola)

16 de nov. 2017, 2:31 publicada per Albert Velasco

El proper dijous 23 de novembre l’alumnat de cinquè anem a celebrar la festa “Viu el parc”, a Olèrdola, amb moltes altres escoles de la comarca. Per conèixer millor l’entorn i les característiques del parc natural vam realitzar una sessió preparatòria a l’escola amb una de les organitzadores de l’esdeveniment. Aquí podeu veure algunes imatges de la sessió!

The cell

16 de nov. 2017, 2:28 publicada per Albert Velasco

In fifth course we’re learning the cell and its components. To complete the activity and make more real and manipulative, we’ve made our own cell with different materials. Our creations were at the school hall for a month and now we would like to share it with you through the web. Enjoy it!

Escacs

16 de nov. 2017, 2:22 publicada per Albert Velasco

El passat mes d’octubre l’alumnat de cicle superior vam gaudir de cinc sessions d’escacs. Fa anys que ho fem i cada vegada en sabem més, semblem tots uns professionals!

Visita Museu Can Papiol

16 de nov. 2017, 2:15 publicada per Albert Velasco

Els alumnes de cinquè vam anar a visitar el museu Romàntic de Vilanova, Can Papiol. Ens van fer una visita guiada i ens van explicar moltes curiositats de com es vivia en aquella època i com vivien en aquesta família. Ens ho vam passar molt bé! A continuació podeu gaudir d'algunes imatges d'aquest dia.

DISSECCIONEM UN CAP DE XAI

16 de nov. 2017, 2:07 publicada per Albert Velasco

Els científics i científiques de  Cicle Superior hem descobert on s’amaguen les idees, la memòria i un fum de coses més. Sembla mentida com en un espai tan petit hi caben tantes coses!!!!

Visita a Tarraco

27 de juny 2017, 0:59 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 27 de juny 2017, 1:02 ]

Els alumnes de cinquè hem anat a Tarragona o a "Tarraco" si viatgem en el temps, a l'època dels romans. Hem començat pel "Mèdol" o cantera d'on obteníem els materials per a la construcció de tot el que hem visitat després: l'aqüeducte, les muralles, el circ, l'amfiteatre...

Espectacular és el museu amb els seus mosaics i escultures: ens ha encantat! Ja de tornada ens hem aturat a l'Arc de Barà, porta d'entrada a l'antiga província romana.

Carpe diem!

Paddle Surf

27 de juny 2017, 0:48 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 27 de juny 2017, 1:03 ]

La darrera setmana de curs l'alumnat de cicle superior hem gaudit de l'activitat "Paddle Surf". Hem anat a la platja i allà ens han iniciat en la pràctica d'aquest esport aquàtic. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat súper bé!!! A continuació teniu un recull d'imatges d'aquests dies.

Aula de ciències

6 de juny 2017, 1:02 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 6 de juny 2017, 1:35 ]

Hola! Aquesta setmana els alumnes de sisè hem fet una nova activitat al laboratori. Aquesta unitat l'estem fent en metodologia AICLE, fent servir l'anglès com a llengua principal. Avui hem fet la dissecció d'una sardina, hem observat les brànquies, les aletes, les escames i moltes coses més. A continuació podeu gaudir d'algunes imatges de l'activitat.

Viatge fi de curs!

1 de juny 2017, 3:27 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 1 de juny 2017, 3:30 ]

La setmana passada els alumnes de sisè vam marxar de viatge de fi de curs a L'Estartit. Hem passat tres dies inoblidables fent activitats d'aventura com snorkel, caiac i vela gràcies a Medaqua i ens ho hem passat súper bé. A més a més, ens hem allotjat a un hotel de tres estrelles amb buffet lliure inclòs! Era la primera vegada que sisè feia un viatge diferent a la resta de cursos i de ben segur que es repetirà d'aquí en endavant. A continuació podeu gaudir d'un munt d'imatges i vídeos d'aquests dies!!

Mercat d'emprenedoria

30 de maig 2017, 4:00 publicada per Jaime Hidalgo

Hola! Al llarg d'aquests mesos els dos cursos de cinquè hem fet safates i tasses. El dia 10 de maig vàrem anar a vendre-les al mercat d’emprenedoria que es feia a la Plaça de Vila. Ho vam vendre tot i vàrem aprendre com funciona un mercat.

Ara seguim treballant per saber quants diners hem aconseguit per poder invertir-los a les colònies del curs vinent i, a més a més, també estem fent un escrit per exposar-lo a la Cloenda del projecte. davant d’altres escoles i segurament l’alcaldessa de la ciutat.

A continuació podeu gaudir d'algunes imatges d'aquest dia i de l'elaboració dels productes.

1-10 of 62