Cicles‎ > ‎Cicle Superior‎ > ‎

Notícies Cicle Superior

Visita a Tarraco

27 de juny 2017, 0:59 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 27 de juny 2017, 1:02 ]

Els alumnes de cinquè hem anat a Tarragona o a "Tarraco" si viatgem en el temps, a l'època dels romans. Hem començat pel "Mèdol" o cantera d'on obteníem els materials per a la construcció de tot el que hem visitat després: l'aqüeducte, les muralles, el circ, l'amfiteatre...

Espectacular és el museu amb els seus mosaics i escultures: ens ha encantat! Ja de tornada ens hem aturat a l'Arc de Barà, porta d'entrada a l'antiga província romana.

Carpe diem!

Paddle Surf

27 de juny 2017, 0:48 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 27 de juny 2017, 1:03 ]

La darrera setmana de curs l'alumnat de cicle superior hem gaudit de l'activitat "Paddle Surf". Hem anat a la platja i allà ens han iniciat en la pràctica d'aquest esport aquàtic. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat súper bé!!! A continuació teniu un recull d'imatges d'aquests dies.

Aula de ciències

6 de juny 2017, 1:02 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 6 de juny 2017, 1:35 ]

Hola! Aquesta setmana els alumnes de sisè hem fet una nova activitat al laboratori. Aquesta unitat l'estem fent en metodologia AICLE, fent servir l'anglès com a llengua principal. Avui hem fet la dissecció d'una sardina, hem observat les brànquies, les aletes, les escames i moltes coses més. A continuació podeu gaudir d'algunes imatges de l'activitat.

Viatge fi de curs!

1 de juny 2017, 3:27 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 1 de juny 2017, 3:30 ]

La setmana passada els alumnes de sisè vam marxar de viatge de fi de curs a L'Estartit. Hem passat tres dies inoblidables fent activitats d'aventura com snorkel, caiac i vela gràcies a Medaqua i ens ho hem passat súper bé. A més a més, ens hem allotjat a un hotel de tres estrelles amb buffet lliure inclòs! Era la primera vegada que sisè feia un viatge diferent a la resta de cursos i de ben segur que es repetirà d'aquí en endavant. A continuació podeu gaudir d'un munt d'imatges i vídeos d'aquests dies!!

Mercat d'emprenedoria

30 de maig 2017, 4:00 publicada per Jaime Hidalgo

Hola! Al llarg d'aquests mesos els dos cursos de cinquè hem fet safates i tasses. El dia 10 de maig vàrem anar a vendre-les al mercat d’emprenedoria que es feia a la Plaça de Vila. Ho vam vendre tot i vàrem aprendre com funciona un mercat.

Ara seguim treballant per saber quants diners hem aconseguit per poder invertir-los a les colònies del curs vinent i, a més a més, també estem fent un escrit per exposar-lo a la Cloenda del projecte. davant d’altres escoles i segurament l’alcaldessa de la ciutat.

A continuació podeu gaudir d'algunes imatges d'aquest dia i de l'elaboració dels productes.

Emprenedoria cinquè

30 de maig 2017, 3:52 publicada per Jaime Hidalgo

Dins el Projecte d’emprenedoria hem anat a veure una escola de ball. La directora ens ha explicat tot el que va haver de lluitar per a poder arribar a ser directora. A part, també em fet una mica de ball i ens ho hem passat molt bé.

Tenim molt clar que podem arribar on nosaltres vulguem. Això sí, haurem de treballar molt per arribar a les nostres fites.

Cliqueu sobre la imatge per visualitzar la resta de contingut

Cloenda "Missives entre generacions"

30 de maig 2017, 3:45 publicada per Jaime Hidalgo

Fa uns dies vam fer la cloenda de l'activitat "Missives entre generacions". Vam ballar amb la gent gran de la residència i vam fer una coreografia i els hi vam regalar unes flors de paper. Va venir l’alcaldessa de Vilanova i ens va fer un discurs sobre la importància d’aquesta activitat.

Al final de tot ens van convidar a un petit pica-pica.

Aquesta activitat ens ha agradat molt i hem aprés moltes coses sobre com canvia la vida al llarg dels anys.

Descobrim "L'economat"

30 de maig 2017, 3:31 publicada per Jaime Hidalgo

Dilluns dia 15 de maig vam fer una sortida a l’Economat. Allà ens vam trobar amb en Toni Marrugat, un dels impulsors i que treballa molt fort per poder tirar endavant un projecte tan complicat i gran com aquest. Ell ens va explicar com va començar la iniciativa per part de gent molt voluntariosa que forma part de Càritas.

En aquesta sortida no només vam veure l’economat, també ens va fer pensar que tothom en algun moment de la vida pot tenir problemes econòmics i ens hem de poder ajudar els uns als altres.

Visita Museu Can Papiol

30 de maig 2017, 2:28 publicada per Jaime Hidalgo

Els alumnes de cinquè vam anar a visitar el museu Romàntic de Vilanova, Can Papiol. Ens van fer una visita guiada i ens van explicar moltes curiositats de com es vivia en aquella època i com vivien en aquesta família. Ens ho vam passar molt bé! A continuació podeu gaudir d'algunes imatges d'aquest dia.

Sortida Barcelona

9 de maig 2017, 4:33 publicada per Jaime Hidalgo

El passat dia 7 d'abril els alumnes de cicle superior vam visitar el Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat i el Laberint d'Horta. Al CAR vam visitar les instal·lacions, que són increïbles, i vam participar a una xerrada sobre la constància i els valors a l'esport. Després vam anar a Horta a dinar i a intentar resoldre el laberint, ho vam fer prou bé!! Aquí podeu gaudir d'algunes imatges del dia:

1-10 of 57