Cicles‎ > ‎Cicle Superior‎ > ‎

Notícies Cicle Superior

Comptar fins el milió

30 de nov. 2017, 2:38 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 30 de nov. 2017, 2:43 ]

Els  nens  i  nenes  de  la  classe  de  5è A, només  començar  el  curs   vam  aprendre  a  comptar  fins  el  milió amb mongetes  i  pots  reciclats.

Aquí  ens  teniu  molt  atents  i  concentrats  comptant  unitats, desenes, centenes  i  així,  fins  el  milió!!!

Ens  va  agradar  molt  fer  aquesta  activitat!

Conductores i conductors de primera!!!!

27 de nov. 2017, 7:27 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 27 de nov. 2017, 7:48 ]

L'alumnat de 6è hem fet unes quantes pràctiques amb la bicicleta... després de treballar la teoria a classe. No és tan fàcil com sembla indicar correctament els girs, circular per les rotondes i respectar els senyals de trànsit...Però ho hem aconseguit! Això sí,  sempre amb els casc ben posat !!!!!!!!

Viu el parc (sessió a l’escola)

16 de nov. 2017, 2:31 publicada per Albert Velasco

El proper dijous 23 de novembre l’alumnat de cinquè anem a celebrar la festa “Viu el parc”, a Olèrdola, amb moltes altres escoles de la comarca. Per conèixer millor l’entorn i les característiques del parc natural vam realitzar una sessió preparatòria a l’escola amb una de les organitzadores de l’esdeveniment. Aquí podeu veure algunes imatges de la sessió!

The cell

16 de nov. 2017, 2:28 publicada per Albert Velasco

In fifth course we’re learning the cell and its components. To complete the activity and make more real and manipulative, we’ve made our own cell with different materials. Our creations were at the school hall for a month and now we would like to share it with you through the web. Enjoy it!

Escacs

16 de nov. 2017, 2:22 publicada per Albert Velasco

El passat mes d’octubre l’alumnat de cicle superior vam gaudir de cinc sessions d’escacs. Fa anys que ho fem i cada vegada en sabem més, semblem tots uns professionals!

Visita Museu Can Papiol

16 de nov. 2017, 2:15 publicada per Albert Velasco

Els alumnes de cinquè vam anar a visitar el museu Romàntic de Vilanova, Can Papiol. Ens van fer una visita guiada i ens van explicar moltes curiositats de com es vivia en aquella època i com vivien en aquesta família. Ens ho vam passar molt bé! A continuació podeu gaudir d'algunes imatges d'aquest dia.

DISSECCIONEM UN CAP DE XAI

16 de nov. 2017, 2:07 publicada per Albert Velasco

Els científics i científiques de  Cicle Superior hem descobert on s’amaguen les idees, la memòria i un fum de coses més. Sembla mentida com en un espai tan petit hi caben tantes coses!!!!

Visita a Tarraco

27 de juny 2017, 0:59 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 27 de juny 2017, 1:02 ]

Els alumnes de cinquè hem anat a Tarragona o a "Tarraco" si viatgem en el temps, a l'època dels romans. Hem començat pel "Mèdol" o cantera d'on obteníem els materials per a la construcció de tot el que hem visitat després: l'aqüeducte, les muralles, el circ, l'amfiteatre...

Espectacular és el museu amb els seus mosaics i escultures: ens ha encantat! Ja de tornada ens hem aturat a l'Arc de Barà, porta d'entrada a l'antiga província romana.

Carpe diem!

Paddle Surf

27 de juny 2017, 0:48 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 27 de juny 2017, 1:03 ]

La darrera setmana de curs l'alumnat de cicle superior hem gaudit de l'activitat "Paddle Surf". Hem anat a la platja i allà ens han iniciat en la pràctica d'aquest esport aquàtic. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat súper bé!!! A continuació teniu un recull d'imatges d'aquests dies.

Aula de ciències

6 de juny 2017, 1:02 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 6 de juny 2017, 1:35 ]

Hola! Aquesta setmana els alumnes de sisè hem fet una nova activitat al laboratori. Aquesta unitat l'estem fent en metodologia AICLE, fent servir l'anglès com a llengua principal. Avui hem fet la dissecció d'una sardina, hem observat les brànquies, les aletes, les escames i moltes coses més. A continuació podeu gaudir d'algunes imatges de l'activitat.

1-10 of 64