Coneixem als nostres fillols i filloles

8 de nov. 2016, 3:23 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 15 de nov. 2016, 2:19 ]

Els alumnes de sisè, al llarg de tot el curs, som padrins i madrines dels petits de P3. Cada alumne té el seu fillol o fillola i al llarg del curs realitzarem un munt d'activitats amb ells i els ajudarem en tot el que calgui. Sabem que és una gran responsabilitat i que hem de ser un bon exemple, tractant-los amb molta estima i intentant ajudar-los en tot el que puguem.

Per fi els hem conegut i ens ha agradat molt! Tot i que ells són molt petits i a alguns els hi costarà encara una mica adaptar-se a la nostra companyia, estem molt contents i amb moltes ganes de compartir moltes coses amb ells. A continuació podeu veure algunes fotos d'aquesta primera presa de contacte,ens ho vam passar súper bé!

Coneixem als nostres fillols!

Si no visualitzeu correctament les imatges cliqueu aquí: FOTOS