Educació viària

14 de març 2017, 3:48 publicada per Jaime Hidalgo
Els alumnes de sisè de l'escola hem participat a l'activitat "Educació viària". L'activitat es dividia en dues parts, una part teòrica que vam fer a l'aula, on dos policies municipals ens van explicar les normes bàsiques per circular amb bicicleta per la ciutat i vam fer un petit test sobre aquest tema; i una segona part pràctica, que ens va agradar molt i ens ho vam passar súper bé. Per fer aquesta segona part vam anar al parc de la plaça de la Sardana, on vam fer un circuit en bicicleta tot respectant les senyalitzacions i les indicacions dels agents.
A més a més, els agents ens van anar puntuant i en unes setmanes ens diran quins nens/es seran els nostres representants a la prova final, on participaran totes les escoles de la ciutat!!

Cliqueu sobre la imatge per visualitzar la resta de contingut