Gran èxit del primer "Túnel del Terror"!

8 de nov. 2016, 2:15 publicada per Jaime Hidalgo

El passat divendres 28 d'octubre vam obrir, per primera vegada, les portes del nostre "Túnel del Terror" a tots els familiars i amics que van voler participar i col·laborar amb l'alumnat de sisè. L'afluència de públic va superar totes les expectatives i més de 250 persones van passar pel túnel.

Sent la primera vegada que ho fèiem per la tarda i obert al públic, vam trobar vàries coses a millorar, com la il·luminació i la distribució dels participants, aprofitem des d'aquí per disculpar-nos per aquests inconvenients "tècnics" i per comentar-vos que de cara al proper any ho millorarem per fer-ho encara més interessant i terrorífic!!

Per altra banda, l'alumnat de sisè i els seus tutors, volem aprofitar aquest espai per agrair a tots els mestres la gran tasca realitzada i l'esforç per construir el túnel i als familiars i amics la vostra participació i col·laboració, estem molt contents i hem aconseguit recaptar un bon pessic per al nostre viatge, moltes gràcies!