Padrins lectors

9 de febr. 2017, 2:43 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 9 de febr. 2017, 2:57 ]

La setmana passada els nens i nenes de sisè, amb els nostres fillols i filloles de P3, vam començar l'activitat "Padrins lectors". L'activitat consisteix en que un cop al mes els alumnes de sisè visitem els petits amb un  conte de la biblioteca de l'escola, que hem escollit expressament per a cadascun d'ells i elles, i els hi llegim.
Prèviament, a l'aula, preparem la lectura donant molta rellevància a l'entonació, el ritme, el to de veu...per tal de fer una lectura amena i agradable per als més petits, fomentant el "gust per la lectura". A més a més, també els hi fem una manualitat basada en el llibre perquè tinguin un record de cadascuna de les lectures!! Ens ha agradat molt i estem desitjant que arribi la propera sessió!!

Padrins lectors

Si no visualitzeu correctament les imatges cliqueu aquí: IMATGES