Us convidem a gaudir del nostre "Túnel del Terror"!

25 d’oct. 2016, 2:32 publicada per Jaime Hidalgo   [ actualitzat el 15 de nov. 2016, 2:26 ]

El proper divendres 28 d’octubre celebrarem la castanyada a l’escola i com cada any l’alumnat de cicle superior realitzarà el “Túnel del Terror” per als seus companys i companyes.

La gran novetat d’aquest any és que el túnel romandrà obert de 17’15h a 18’15h, aproximadament, per a què tots els familiars i amics que ho desitgin puguin participar i entrar a veure’l, amb l’aportació d’un euro per entrada (per al viatge de fi de curs de sisè).

A més a més, amb la col·laboració de l’AMPA de l’escola, els nens i nenes de sisè vendran castanyes a una paradeta a la festa de la Castanyada que organitza l’AMPA al pati central de l’escola a la mateixa hora.

Tots estem molt il·lusionats i amb moltes ganes de compartir amb tots vosaltres aquesta activitat, per aquest motiu us agraïm la vostra col·laboració i participació.

Us hi esperem!!

* Per anar fent boca us deixem un vídeo del túnel del terror de l'any passat.

Túnel del Terror

Si no visualitzeu correctament el vídeo cliqueu aquí: VÍDEO