Cicles‎ > ‎

P4 B som la classe de les Àguiles
P5 A som la classe del Óssos
P5 B som la classe dels conills

Podeu entrar a les notícies d'Educació Infantil clicant a Mostra'n més o en l'apartat subpàgines Notícies Ed. Infantil . També podeu clicar directament a l'entrada de la notícia de sota.

Notícies Ed Infantil

• LA FESTA DE LA PRIMAVERA! HEM CELEBRAT LA FESTA DE LA PRIMAVERA AMB TOT UN SEGUIT D'ACTIVITATS I JOCS: - HEM FET UNA MONA DE XOCOLATA I ENS L'HEM MENJAT MOLT  DE GUST A LES CLASSES.- HEM BUSCAT ELS OUS DE XOCALATA PEL PATI DE L'ESCOLA.- I FINALMENT, HEM CANTAT I BALLAT AL PATI DE L'ESCOLA.MIREU QUÈ BÉ ENS HO HEM PASSAT!!!!       (FEU CLIC SOBRE LA IMATGE)
    Publicat a les 10 d’abr. 2018, 3:36 per Sara Gargallo
  • ELS REIS ARRIBEN A L'ESCOLA! ELS REIS JA HAN ARRIBAT I AMB MOLTA IL·LUSIÓ ELS HEM SALUDAT. TOTES LES CARTES HEM ENTREGAT I MOLT BÉ ENS HEM PORTAAAAAT!!!!! VISCA ELS REIIIIS!!!!!!!!!!( FEU CLIC SOBRE LA FOTOGRAFIA)
    Publicat a les 23 de gen. 2018, 3:40 per Sara Gargallo
  • ARRIBA EL NADAL A L'ESCOLA!!!! AMB EL FRED ARRIBA EL NADAL I EL NOSTRE ESTIMAT TIÓ. DURANT UN PARELL DE SETMANES L'HEM ESTAT CUIDANT I ALIMENTANT. QUAN VA ARRIBAR EL DIA, EL TIÓ DE NADAL ENS VA CAGAR UN LLIBRE XULÍSSIM PER LLEGIR I GAUDIR AMB LA FAMÍLIA.MIREU QUE BÉ ENS HO VAM PASSAR FENT-LO CAGAR!( FEU CLIC A SOBRE LA IMATGE PER VEURE L'ALBUM DE FOTOS)
    Publicat a les 22 de gen. 2018, 7:53 per Sara Gargallo
  • SORTIDA DE NADAL A L'ESTOL. Els nens i les nenes del nostre parvulari han fet un sortida a la casa de colònies l'Estol, ubicada al terme municipal de Sant Martí Sarroca. Ens ho vam passar d'allò més bé fent el nostre propi torró i sortint al bosc a buscar el  tió de Nadal. Aquí us deixem les fotos de l'excursió tant bonica que vam fer. ( Feu "clic" sobre la imatge per veure l'album de fotos)
    Publicat a les 22 de gen. 2018, 7:28 per Sara Gargallo
  • FEM PANELLETS  ELS NENS I LES NENES DEL PARVULARI HEM FET UNS PANELLETS BONISSIMS PER CELEBRAR LA FESTA DE LA TARDOR I LA CASTANYADA. MIREU QUE BÉ ENS HO HEM PASSAT!!!!
    Publicat a les 18 de des. 2017, 6:53 per Sara Gargallo
S''estan mostrant les entrades 1 - 5 de 113. Mostra'n més »

Subpàgines (1): Notícies Educació Infantil