Cicles‎ > ‎

P4 B som la classe de les Àguiles
P5 A som la classe del Óssos
P5 B som la classe dels conills

Podeu entrar a les notícies d'Educació Infantil clicant a Mostra'n més o en l'apartat subpàgines Notícies Ed. Infantil . També podeu clicar directament a l'entrada de la notícia de sota.

Notícies Ed Infantil

• CONCERT DE PRIMAVERA 2018 JA PODEU VEURE EL CONCERT DE PRIMAVERA QUE VAM FER EL PASSAT EL 30 DE MAIG A L'AUDITORI.HO VAN FER D'ALLÒ MÉS BÉ!
    Publicat a les 8 de juny 2018, 5:26 per Sara Gargallo
  • colònies al Pinar! Aquest any hem anat de colònies al Pinar de Canyelles. Bruixes i bruixots, castells inflables i encanteris van ser algunes de les moltes sorpreses que vam viure a la casa de colònies. Mireu com vam disfrutar!fes "clic" sobre la imatge per veure totes les fotos.
    Publicat a les 8 de juny 2018, 5:01 per Sara Gargallo
  • Taller de salut dental! Les nenes i els nens de P4 hem fet un taller de salut dental. Ens han explicat la importància de mantenir les dents i la boca ben cuidada si no volem que el "cric i el Croc" ens corquin les dents. Ens han explicat com ens hem de raspallar les dents i quins son els aliments que hem de consumir amb moderació si volem tenir una boca sana i neta. Va ser un taller molt divertit! (fes clic sobre la imatge)
    Publicat a les 14 de maig 2018, 6:45 per Sara Gargallo
  • LA FESTA DE LA PRIMAVERA! HEM CELEBRAT LA FESTA DE LA PRIMAVERA AMB TOT UN SEGUIT D'ACTIVITATS I JOCS: - HEM FET UNA MONA DE XOCOLATA I ENS L'HEM MENJAT MOLT  DE GUST A LES CLASSES.- HEM BUSCAT ELS OUS DE XOCALATA PEL PATI DE L'ESCOLA.- I FINALMENT, HEM CANTAT I BALLAT AL PATI DE L'ESCOLA.MIREU QUÈ BÉ ENS HO HEM PASSAT!!!!       (FEU CLIC SOBRE LA IMATGE)