Curs 2017/2018‎ > ‎

Colònies - Primària

30 de maig 2017, 1:57 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 6 de juny 2017, 0:50 per Jaime Hidalgo ]

En aquests enllaços podeu veure les fotos i vídeos de les colònies a Cal Petit i a Medaqua.

Cliqueu als àlbums per veure totes les fotos

Taula rodona alumnat

23 de maig 2017, 2:00 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 23 de maig 2017, 2:20 ]

El passat divendres, dia 19, vam celebrar a l'escola una taula rodona amb el tema principal: "50 anys d'escola Ginesta"

Hi van participar els delegats i delegades de cada classe i l'equip directiu, tot tractant temes tant interessants com:

- Penseu que ha canviat molt l'escola? En què?
- Quines millores hi trobeu?
- Què és el que més us agrada de l'escola?
- Si poguéssiu canviar alguna cosa quina seria?
- Com us imagineu l'escola dintre d'uns anys?

Prèviament vam fer un debat a cada aula amb la mateixa temàtica i els delegats i delegades van prendre nota com a representants dels companys/es.
La jornada va resultar molt interessant, mostrant tots una gran curiositat i sentiment de pertinença al nostre centre.
A continuació podeu gaudir d'algunes imatges d'aquest dia:

Taula rodona "Escola Ginesta, 50 anys d'escola pública"

2 de maig 2017, 2:29 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 16 de maig 2017, 2:39 per Jaime Hidalgo ]

Benvolgudes famílies, el passat divendres 12 de maig es va dur a terme a l'escola una taula rodona amb el tema:

"Escola Ginesta, 50 anys d'escola pública"

Els participants van ser:

Maite Castelló: Mestra de l'escola i ex-directora de l'escola.
Toni Marrugat:  Mestre jubilat i ex-director de l'escola.
Juanjo Rovira:  Ex-alumne de l'escola.
David Linares:  Ex-alumne de l'escola i actual pare d'alumna.
Pau Torres:       Actual director.

Des de l'escola volem agrair als participants i a tots els presents la seva assistència i participació, a continuació podeu gaudir d'algunes imatges
d'aquest dia:

Cliqueu sobre la imatge per visualitzar la resta de contingut

Dia de la Terra

2 de maig 2017, 2:28 publicada per Jaime Hidalgo

El passat dia 22 d'abril es va celebrar arreu el dia de la Terra, a l'escola ho vam celebrar la setmana següent explicant en què consisteix aquest dia i preparant l'activitat final que es va dur a terme el dia 28, divendres, consistent en una plantació de diferents espècies (espígol, sàlvia i ungla de gat).
Cada classe va preparar un rètol amb el nom de la planta corresponent i va investigar sobre la mateixa. Aquest acte vol conscienciar als infants i responsabilitzar-los, ja que a més de plantar hauran de regar i tenir cura de la seva planta.
A continuació podeu gaudir de diferents imatges d'aquest dia!

Cliqueu sobre la imatge per visualitzar la resta de contingut

Sant Jordi 2017

2 de maig 2017, 2:16 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 2 de maig 2017, 2:17 ]

https://goo.gl/photos/x7Ai9qMj6wun57HP8Cliqueu aquí per veure com vam celebrar el Sant Jordi a l'escola

Concurs de fotos a "La Sala"

2 de maig 2017, 2:13 publicada per Albert Velasco

El concurs que es va fer amb els visitants de l'exposició de 50 anys d'escola a "La Sala" no hi ha hagut cap guanyador. Per tant el pernil es sortejarà al sopar de celebració dels 50 anys el dia 30 de juny.

Sopar 50 aniversari

2 de maig 2017, 2:09 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 9 de maig 2017, 2:33 per Jaime Hidalgo ]

Com ja sabeu aquest any la nostra escola es troba de celebració. Celebrem el cinquantè aniversari de l’escola i, després de tot un seguit d’activitats commemoratives, volem concloure amb un gran sopar de cloenda. El sopar tindrà lloc el proper 30 de juny, a les 20’30h al pati de la nostra escola. A més  a més del sopar podrem gaudir de música en directe i més sorpreses! Famílies, mestres i alumnes actuals i antics; i demés amics i amigues de l’escola resteu tots convidats i convidades a compartir aquest moment tan especial!

El sopar té un preu de 20€ per adults i 10€ per nens/es (fins a dotze anys).

Podeu comprar els tiquets a la secretaria de l’escola.

Moltes gràcies i animeu-vos!

www.google.cat

50 ANYS ESCOLA GINESTA AL CANAL BLAU

28 de març 2017, 2:27 publicada per Maria Mohedano

CLIQUEU A LA FOTO PER ACCEDIR A L'ENLLAÇ PER VEURE LA NOTÍCIA RELACIONADA AMB ELS 50 ANYS D'ESCOLA GINESTA, AL CANAL BLAU:

EXPOSICIÓ 50 ANYS ESCOLA GINESTA

23 de març 2017, 2:22 publicada per Maria Mohedano

Fotos de Carnaval (Actualitzat)

14 de març 2017, 3:08 publicada per Escola Ginesta   [ actualitzat el 5 d’abr. 2017, 2:57 per Jaime Hidalgo ]

Ja podeu veure les fotos del carnaval a l'escola!!
Carnavalhttps://goo.gl/photos/drEHvTFnN8sfKoMN8

1-10 of 57