Curs 2017/2018‎ > ‎

Sant Jordi 2018

23 d’abr. 2018, 2:55 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el ]

*Falta la segona part de la pàgina 12 de 2n B aquí la podeu veure.
Podeu clicar a sobre per veure-ho més gran

Avui a l'escola hem celebrat Sant jordi. Hem donat els premis dels jocs florals que han participat els alumnes de 3r a 6è i també els premis de manualitats que han fet els alumnes a casa amb les seves famílies. Aquest any la revista està feta amb format digital podeu descarregar el pdf a l'enllaç de sota i qui vulgui la pot imprimir a casa.

També podeu veure les fotos dels guanyadors de les manualitats.

Fotos de Carnaval

14 de març 2018, 1:34 publicada per Albert Velasco

Ja podeu veure les fotos de Carnaval a l'apartat de festes o clicant a la foto.

Dia de la dona

8 de març 2018, 3:29 publicada per Albert Velasco

Avui a l 'escola hem parlar de l'igualtat entre dones i homes tan el l'aspecte laboral com en altres aspectes de la vida. A classe hem treballat algunes dones que han estat importants al llarg de l'història i ho em posat en comú al pati i a un plafó.
        cliqueu a la foto per veure'n més

Projecte "El mirall. I tu, què fas davant del bullying?"

7 de març 2018, 4:04 publicada per Jaime Hidalgo

Aquest curs 2017/18 la nostra escola, concretament cinquè de primària, participa al pla pilot d'
implementació del projecte: “El mirall. I tu, què fas davant del bullying?”, adreçat a joves de l'últim cicle de primària i de 1r d'ESO, i que té per objectiu la prevenció de les conductes d'assetjament entre iguals o bullying.

El projecte pretén corresponsabilitzar els joves davant d'aquestes situacions, a partir de la identificació de quines conductes són assetjament i la posterior sensibilització. Així, es fuig del binomi tradicional víctima-agressor i s'implica al grup com a element clau en diferents sentits: per una banda, deixant palès com aquestes conductes poden arribar a alterar directament les dinàmiques grupals i afectar, per tant, tots els seus integrants. I per l'altra, apoderant al grup com a actor indispensable per frenar aquestes situacions.L'objectiu és que tota la comunitat educativa, incloent les famílies, els centres i sobretot, l'alumnat, s'impliquin en el projecte i entre tots, s'aconsegueixi centres escolars lliures d'assetjament.

Disposeu de més informació al següent enllaç de l'Ajuntament de Vilanova:

Dia de la Pau

31 de gen. 2018, 4:08 publicada per Albert Velasco

Ahir a l'escola vam celebrar “La diada escolar de la no violència i de la pau”,  Durant la setmana anterior vam treballar a les aules la resolució de conflictes i l'empatia entre els alumnes. Cada cicle va deixar la seva empremta en un mural i quan el vam unir va sortir un gran símbol de la pau, simbolitzant així el que deia Gandhi: "els conflictes no es resolen amb violència, sinó amb les paraules".

Podeu el nostre mural al vestíbul de l’escola.

Cantada de Nadal i festa a l'escola

10 de gen. 2018, 0:48 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 15 de gen. 2018, 3:37 ]

Ja podeu veure els vídeos de la cantada de Nadal i les fotos de la festa a l'escola a l'apartat de festes

Concurs de punts de llibre de Nadal

18 de des. 2017, 3:27 publicada per Albert Velasco

Particpants

Guanyadors/es de casa cicle

Castanyada 2017

30 de nov. 2017, 2:57 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 30 de nov. 2017, 2:58 ]

https://sites.google.com/a/escolaginesta.cat/web/curs-2013-2014/noticies/_draft_post-7/IMG_2721.JPGJa podeu veure les fotos de la castanyada a l'apartat de festes.

Colònies - Primària

30 de maig 2017, 1:57 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 6 de juny 2017, 0:50 per Jaime Hidalgo ]

En aquests enllaços podeu veure les fotos i vídeos de les colònies a Cal Petit i a Medaqua.

Cliqueu als àlbums per veure totes les fotos

Taula rodona alumnat

23 de maig 2017, 2:00 publicada per Albert Velasco   [ actualitzat el 23 de maig 2017, 2:20 ]

El passat divendres, dia 19, vam celebrar a l'escola una taula rodona amb el tema principal: "50 anys d'escola Ginesta"

Hi van participar els delegats i delegades de cada classe i l'equip directiu, tot tractant temes tant interessants com:

- Penseu que ha canviat molt l'escola? En què?
- Quines millores hi trobeu?
- Què és el que més us agrada de l'escola?
- Si poguéssiu canviar alguna cosa quina seria?
- Com us imagineu l'escola dintre d'uns anys?

Prèviament vam fer un debat a cada aula amb la mateixa temàtica i els delegats i delegades van prendre nota com a representants dels companys/es.
La jornada va resultar molt interessant, mostrant tots una gran curiositat i sentiment de pertinença al nostre centre.
A continuació podeu gaudir d'algunes imatges d'aquest dia:

1-10 of 65