Curs 2017/2018‎ > ‎Notícies‎ > ‎

11è congrés de ciències

1 de juny 2016, 2:05 publicada per Escola Ginesta   [ actualitzat el 1 de juny 2016, 2:07 ]

Els alumnes de 2n han participat en 11è congrés de ciències. Aquí podeu veure els objectius i també podeu veure el vídeo i les fotos de la presentació a la Universitat Politècnica de Vilanova.

Els infants, protagonistes de la Ciència

Igual que en edicions anteriors, el Congrés de Ciència pretén donar una eina més per potenciar tot el treball que s’està portant a terme als centres en l’àmbit de l’observació, la recerca i l’experimentació. L'edició d'enguany es realitzarà un cop més a la sala d'Actes de l'Universitat Politècnica de Vilanova i la Geltrú durant el mes de maig.

Els objectius del Congrés de Ciència del Garraf són aquests:

• Valorar el treball científic que es realitza amb l‘alumnat en els centres educatius.
  • Donar un marc adequat: organització, medis, espai i temps per què grups d’escolars de la comarca mostrin els seus treballs d’investigació en l’àrea de ciència.
  • Valorar les bones pràctiques, potenciar el treball en recerca i crear situacions gratificants per l’alumnat i el professorat.
  •                                                                                                      Incidir en l’aprenentatge competencial en llengua i comunicació.
  •                                                                                                       Fer que l’alumnat se senti protagonista.