Escola‎ > ‎Equipaments‎ > ‎

Aula d'Informàtica

La nostra Aula d'informàtica està formada per un servidor i 14 ordinadors conectats en xarxa que donen cabuda a 26 alumnes que poden treballar alhora. També disposem d'una aula mòbil amb 20 ordinadors portàtils.

A partir d'educació Infantil, on es treballen programes educatius especialment dissenyats per aquest cicle, passant pels cicles inicial i mitjà on a part de treballar programes educatius, s'introdueix el processador de textos (word) l'editor gràfic (paint) i una mica de base de dades (Accés), així com introducció a internet.
Quan arriben a Cicle Superior, comencen a treballar el que és pròpiament informàtica: creació de carpetes, guardar i recuperar documents, saber moure's per l'ordinador, buscant allò que necessiten, treballar a partir d'internet creació de correu pròpi per comunicar-se entre ells, i introducció de programari lliure, etc...

L'alumnat de 6è que són padrins dels de P3, els acompanyen en moltes activitats. Una d'elles és la de fer una atenció individualitzada en la primera presa de contacte amb el món de la informàtica.

També disposem d'una aula mòbil amb 20 ordinadors portàtils.