Escola‎ > ‎Equipaments‎ > ‎

Aula de Musica

Aula música

L’aula de música està dotada d’instruments de petita percussió, instruments de placa (xilòfons, metal·lòfons i carillons) i de percussió adequats per fer batucada.

A educació infantil es disposa d’una sessió setmanal per a fer  música, i  es treballa de forma sensorial, prioritzant la vivència i la pràctica  de la música a partir d’audicions, cançons, danses,  jocs i la manipulació d’instruments.

A Cicle inicial, els alumnes tenen 2 sessions setmanals i es destinen a un aprenentatge sensorial orientat a l’adquisició de coneixements més  teòrics. Canten, fan audicions, toquen instruments i elaboren un dossier amb les cançons, audicions, i tot el que treballen.

Els alumnes de cicle mitjà i superior tenen una hora setmanal de música. La finalitat és que els nens aprenguin a estimar  i  gaudir de la música al mateix temps que investiguen i  entenen el llenguatge musical a través d’anàlisi de partitures, audicions, compositors, treball de l’oïda i  coneixement dels instruments i les seves famílies . També es potencia la creativitat a través de la creació de petites partitures, de cançons i danses.

A més a més , l’alumnat de sisè gaudeix d’una hora quinzenal addicional, en la qual   aprenen i interpreten peces amb la flauta. També muntem una batucada  amb instruments de percussió que es toca per la festa de carnaval

A l’escola hi ha la tradició de realitzar un concert de Nadal obert a les famílies i un altre d’estiu a final de curs amb els alumnes d’educació infantil. També destaquem l’agrupació instrumental de batucada que es fa a 6è.