Projectes‎ > ‎

Auxiliar Comenius

Vídeo de Google Docs

Curs 2015/16

Aquest curs tenim a l'escola dos auxiliars de conversa en llengua anglesa. Són dos noies que venen de Grècia i ens ajudaran amb la llengua oral una hora a la setmana de 1r a 6è. Aquí podeu veure la seva presentació.

Curs 2013/14

Aquest any a l'escola tenim una auxiliar comenius de llengua anglesa. El seu nom és Maria i ve de Xipre.
L'auxiliar comenius passa per tots els grups de primària i per P4 i P5 una sessió a la setmana. El treball que fa l'auxiliar és oral per millorar la competència de l'expressió oral (escoltar i parlar). Això es fa a través de jocs orals dels temes que es tracten a les classes de llengua anglesa. Una altra feina de l'auxiliar comenius és donar a conèixer algunes coses del seu pais, la seva cultura, menjar i llengua.

.