Projectes‎ > ‎

Llegim en parella

• Padrins de lectura

Un cop al mes, els nens i nenes de P3 els visiten els seus padrins de 6è amb un conte tradicional que han escollit expressament per a cadascun d'ells i elles i els hi llegeixen. Serà un moment més a compartir entre padrins/es i fillols/es. No només els introduiran en el món de la informàtica, com venien fent aquests darrers anys, sinó que també en el "saber gaudir" de la lectura.

• Impuls des de casa

Totes les famílies d'Educació Infantil tenen a casa un full amb els suggeriments de com ajudar en la
comprensió lectora dels seus fills i filles quan els llegeixen un conte.

• Llegim des de casa

L'alumnat de Cicle Inicial s'enduu a casa, els caps de setmana, uns fulls de lectura per a fer en parella.
En aquest cas qui els acompanya é el pare o la mare.

• Llegim en parella

És un treball que es fa dins de l'escola i on l'alumnat de 5è tutoritza l'alumnat de 3er. L'alumnat tutor es
prepara cada setmana la lectura que després treballarà amb l'alumnat tutoritzat.