Projectes‎ > ‎

Projecte E-Twinning

Curs 2015-2016

Aquest curs, l’alumnat de 6è participarà en un projecte E-Twinning emmarcat en el programa Erasmus+.

QUÈ ES UN PROJECTE E-TWINNING?

El programa e-Twinning és una iniciativa de la Comissió Europea per promoure l’agermanament entre escolars de diferents països europeus i el desenvolupament de projectes de col·laboració mitjançant Internet sobre qualsevol tema que s’ha acordat entre els participants.

AMB QUINS PAÏSOS HI PARTICIPEM?

Itàlia, Polònia i Alemanya.

QUINS OBJECTIUS ENS HEM PROPOSAT?

Amb el projecte “Treasures Hunting: looking for cultural & natural resources” pretenem que l’alumnat dels diferents països participants descobreixin els tresors culturals i naturals del seu propi territori i el comparteixin amb els companys dels altres països, preparant uns pòsters i esbossant un itinerari turístic bàsic.

ACTIVITATS PROPOSADES

Aprofundir en el coneixement de la unió europea i els països participants.

Buscar, seleccionar i organitzar informació en diferents pàgines web.

Preparar presentacions (pòsters, power points, diapositives o videos).

Millorar la nostra competència lingüística en anglès (les 4 destreses bàsiques).

Servir-nos de l’aprenentatge cooperatiu.

Realitzar videoconferències (Skype) amb l’alumnat dels altres països.

Sabem que tot plegat no és una tasca fàcil, però ens ho prenem amb molta il·lusió i esperem aprendre moltes coses mentre duri el projecte.